Energidusch

När vi var på healing- och mediumkurs fick vi ett roligt tips på hur man kan få sig själv och andra att må bättre. Det är dessutom hur enkelt som helst! Det enda man behöver göra är att ställa en energidusch precis innanför ytterdörren. Denna energidusch gör sedan att alla som kommer innanför dörren får sig en rejäl dusch med ny, ren energi vilket gör att de känner sig piggare och gladare. Jättesmidigt ju!

Hur gör man då? Man använder sig av den gamla hederliga visualiserings-metoden. Bestäm dig för var duschen ska stå och sedan ställer du dit den med hjälp av ditt inre seende. Känn tydligt hur den står där, fylld av ren energi som den sedan delar ut till alla som går under den. Känn det så tydligt att det är verkligt, för det är just vad det då blir! Du får direkt hjälp av andra sidan, de fixar det, du är bara verktyget som gör det möjligt. Visst är det enkelt! Och roligt dessutom! Alla borde ha en energidusch innanför dörren så man riktigt kan skaka av sig allt man varit med om under dagen när man kommer hem.




Emil föreslog, när jag berättade om detta, att jag skulle börja sälja energiduchar på heltid. Jag ska då, enligt Emils förslag, åka runt i en firmabil som har en stor bild av en dusch på dörren. Sedan ska jag bära in osynliga delar i kundernas hem och jag ska även ta med min, till synes, tomma verktygslåda som jag sedan rotar i efter osynliga verktyg. Mycket bra idé Emil! Det låter som ett vinnande koncept! Osynligt duschbygge för en rejäl slant... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0