Kurs i Änglamassage

Jag har just påbörjat en distanskurs i Änglamassage. Denna kurs är på en månad vilket innebär att jag är klar lagom till nästa healingkurs med Maria Katarina Knutsson.

Vad är då Änglamassage? Jo, det är en behandlingsform där man ger helkroppsmassage i samband med healing. Denna healing kommer från änglarna, därav namnet.
Under denna kurs kommer jag lära mig änglameditation och att länka med änglar. Jag kommer också lära mig hur man blandar till eteriska massageoljor som passar varje klient och jag kommer lära mig en del massage- och healingmetoder. Även kroppsbalansering och liknande kommer jag få öva på. För att inte tala om att plugga änglar! Det är mycket med andra ord, men riktigt intressant!

Jag har ägnat denna dag åt att plugga nonstop. Jag känner att jag har ett ganska bra hum om vad det hela handlar om nu. Om en stund ska jag ge mig på min första änglameditation. Spännande! Jag återkommer om hur det gick!

Själva massagen kommer igång så fort mina oljor kommit. Det blir väl om några dagar!



Kommentarer
Postat av: denise

jag kan bli din första "försöks mojjs" i massage :D haha;D

2009-10-23 @ 18:40:51
Postat av: Emmi

Jag har redan planerat att massera dig Denise så det var ju bra! :D

2009-10-23 @ 19:30:26
Postat av: Marie

Maria Katarina heter hon väl ändå?! ;D

2009-10-24 @ 11:59:30
Postat av: Emmi

Det gör hon ja! Tackar för infon, nu har jag ändrat det! :D

2009-10-24 @ 14:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0