Oväntad hjälp från andra sidan

När jag hade healat färdigt Lovis igår så satte jag mig ner i soffan för att stänga mina chakran igen.
Jag hade, innan healingen, inte mått så bra i huvudet så jag bad innan om att få energi till att kunna heala Lovis innan jag själv gick och la mig. Denna energi fick jag och jag kände inte av mitt huvud under healingen. Efteråt kom det tillbaka dock så jag tänkte stänga mig snabbt så jag skulle kunna lägga mig och sova bort det direkt sen.

Jag tackade min guide för hjälpen och skulle just sätta igång med stängningen. Dock stannade min guide kvar hos mig efter tacket och gav mig en känsla av att vi inte var klara än. Jag förstod ingenting utan tänkte återigen försöka stänga mig för jag ville verkligen till den där sängen så snabbt som möjligt. Då kände jag plötsligt hur en hand la sig på mitt huvud! Jag blev så paff att jag kom av mig i stängningen av det första chakrat. Istället satt jag kvar och bara kände hur det gick in energi i mitt huvud från den där handen som rörde mig. Här hände det något riktigt häftigt. Jag kände hur det onda försvann mer och mer ifrån mig och detta var under loppet av sekunder! Det hela kanske tog en halv minut på sin höjd och sen var han klar, min guide, och jag var helt frisk! Snacka om att jag var tacksam över det! Det sa jag också! Sedan sa han att jag kunde stänga mig, vilket jag gjorde.

Det må jag säga att jag var imponerad av. Jag har aldrig varit med om något liknande och att det gick så fort sen! Normalt brukar jag själv sköta healingen på mig själv (med hjälp ovanifrån naturligtvis) och jag brukar också behöva visualisera energin. Denna gång behövde jag inte göra något annat än att bara sitta där. Ja, det var en riktigt spännande upplevelse! Jag är glad över att han ville ge mig den! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0