En god dag

Idag har jag haft en riktigt fridfull och skön dag. Jag vaknade, tog en sväng på stan och gick hem igen för att städa. Under städningen hittade jag en kristall i en låda vilket påminde mig om att jag inte renat dem på ett tag. Sagt och gjort, jag gick igenom alla mina kristaller så de blev rena och fyllda av positiv energi igen. Det är väldigt skönt att rena kristaller. Man blir otroligt fridfull och man känner tydligt hur man renas själv samtidigt. Härligt!
Ja, sen blev det ju som sagt en ridtur på eftermiddagen. I spöregn dock så det blev inte alltför mycket meditation där, men det var härligt att bara stå och mysa med hästarna i stallet efteråt med. Bra dag, med andra ord!
Ikväll ska jag heala på distans. Spännande! :)

Min syster Marie hörde av sig idag och sa att vi fått ett uppdrag! Detta uppdrag innebär att vi ska åka till ett hus och känna av energier där. Mycket spännande! Jag älskar sånt, för jag känner mig hemma i det. Bara läsa av energier liksom. Det ska bli kul! :D



Det lilla trollet till höger är bara Lovis som hjälpte till. Eller lekte fotboll med stenarna snarare. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0