Emmi svarar :)

Fråga: Emelie, man ska ha fysisk kontakt när man healar va? Även när det gäller distanshealing om du förstår vad jag menar? T ex att när du då healar på distans att du liksom föreställer dig att lägger händerna på huvudet, fötterna osv och inte håller händerna ovanför?

Svar: Det spelar ingen roll alls! Jag gillar faktiskt bättre att heala ovanför kroppen för jag känner energiflödet starkare då. Dock är det ju så att när man kör kontakthealing så känns det naturligtvis skönare för "klienten" om den vet var på kroppen man är. Därför gör jag så att jag alltid håller åtminstone en hand på kroppen och kanske den andra över. När jag healar på distans kör jag olika. Det beror på vad jag känner är bäst för stunden. Gå på känslan! :)

Kommentarer
Postat av: Gotthold Ephraim Lessing

Åh, vilket bra svar!

2009-10-16 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0