En läsarperiod börjar nu...

Nu väntar en period av läsning för mig. Jag har beställt två böcker. Den ena är "Väck din inre Healer" av Eric Pearl som alltså är den man som lär ut healingmetodernas healingmetod "Reconnective Healing". Jag har en sån underbar känsla inför denna metod. Det är precis som att den verkligen startar något nytt för denna jord. Härligt!

Den andra boken är "Du kan hela ditt liv" av Louise Hay. Denna bok rådde min lärare i Änglamassage mig att läsa då den innehåller bra information om var i kroppen mentala och känslomässiga problem/blockeringar kan yttra sig. Det är bra att veta när man jobbar med sånt här. Så det blir liksom en handbok i arbetet.

Ja, sen har även min syster Marie lovat att låna ut en bok om Änglamassage till mig. Jag har redan kommit långt i mitt plugg nu så jag känner att jag kan börja läsa den också för att lära mig mer.

Så mycket läsning blir det! Det är bra för jag har liksom tappat suget att se på tv. Jag vill göra vettigare saker! ;)
Jag återkommer med mer information om böckerna när jag läst dem!

Kommentarer
Postat av: S A R A

Vilken trevlig blogg du har då! Ska vi kanske följa varandra med bloglovin? :D

2009-10-30 @ 15:29:49
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: Emil

Har du hittat skivan än, Pippi?

2009-10-30 @ 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0