Hälsomässa

Idag har jag varit på Hälsomässa med min syster Marie, hennes dotter Lova och min kära vän Cathrine. Det var väldigt lärorikt! Jag fick bland annat höra om en ny healingmetod som heter Reconnective Healing. Det verkar mycket intressant och jag planerar att lära mig den nästa år. Denna healing har kommit till en man genom budskap från Andra Sidan. Healingmetoden har de utvecklat efter jorden som just nu går igenom en stor förändring. Denna förändring är uträknad av Mayaindianerna men det ska jag berätta mer om en annan gång... Hur som helst så verkar denna nya healing väldigt vettig och jag känner i hela mig att det är helt rätt att lära sig den. Så det är mycket spännande!!

Jag köpte även en massageolja på mässan som jag ska använda när min massagebänk kommer. Mer om mina massageplaner en annan gång, men det är lite annorlunda sådana! ;)

Ja, det var en bra dag! Fick med en hel bunt med informationshäften hem om en massa olika verksamheter. Jag får väl sätta mig och läsa igenom dem imorn eller något. Det är spännande att lära sig nya saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0