Jag lever!

Hej på er! Jag har inte skrivit på några dagar... Detta är för att jag blev ganska utsliten efter ett par healingar så jag tog helt enkelt en liten paus från allt vad andlighet heter. Det var välbehövt! Nu är iaf jag pigg som en mört igen, tack och lov! Jag ska vara så aktiv jag kan här men ibland är pauser nödvändiga...

Jag har idag kört en änglameditation. Det hände inte så mycket mer än att jag blev omfamnad av en fullkomlig frid. Det var riktigt skönt och avslappnande! Det är en lärorik tid nu och det sker en enorm utveckling för mig på det andliga planet. Det är spännande och härligt på samma gång. Vem vet vart allt leder... Det är bara att åka med, helt enkelt!

Mer blir det inte idag. Jag tänkte bara förtälja att jag lever! ;)
Ta hand om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0