How beautiful life is

Igår, innan jag somnade, började de största händelserna från året som gått spelas upp framför mig. Vad mycket man varit med om! Både otroligt jobbiga saker och otroligt underbara saker. Det är ganska häftigt för när man går igenom ett år så tänker man inte på allt som sker när de väl sker. Det är först när man stannar upp och ser tillbaka som man inser vilken innehållsrik historia man skapat. Jag är evigt tacksam för det år som har gått. Allt som skett, både bra och dåligt, har allt haft en plats i en plan. Allt har lett mig till det bättre. Allt har lärt mig nya saker och utvecklat mig som person, människa och själ. Allt som hände detta år hände av en god anledning. Det är det absolut bästa med att vi har förmågan att minnas. Vi kan då se varför allt hände och vi förstår hur gott allting faktiskt är.
Året som har gått gick precis perfekt! Det har lett mig till den jag är idag. Det har förberett mig för år 2010. Jag känner mig redo för morgondagens nya decennium.

För ett år sedan sa jag att 2009 är ett välsignat år. Det har det verkligen varit! Jag är så lycklig och tacksam för varje sekund i det!
Om några få timmar börjar en ny tid. 2010 är ett helt underbart år för mig! Jag vet det, för jag har allt gott med mig och jag styr mina egna steg. Jag ser tillbaka på det som varit i frid och jag ser fram emot det som väntar med iver. Livet är verkligen gott och jag tackar Gud för det! <3

Tack alla vackra underbara människor som funnits med i skapandet av året som gått tillsammans med mig! Både ni som varit kortare bekantskaper och ni som är vänner för livet. <3 Tack mina underbara syskon som älskar mig fast jag inte alltid har förtjänat det! <3 Tack min älskade farmor som alltid finns med från himlen! <3 Tack ni änglar för er vägledning och trygghet! <3 Tack min älskade guide som jag fått lära känna och fortsätter lära känna! <3 Tack Gud/Universum/Kärleken för att du burit mig, hjälpt mig att resa mig upp igen och för att du tror på mig! <3 Tack mina älskade katter som älskar villkorslöst! <3 Tack till mig själv för allt det där som jag inte kan sätta ord på! <3

The Now is forever blessed <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0