Änglamassage till Fabian

Igår gav jag änglamassage för första gången. Det var systersonen Fabian, 10 bast, som fick testa på detta.
Jag masserade som sagt Cathrine i onsdags med vanliga oljor och utan healing men igår la jag till eteriska oljor och healing alltså. Det var en ganska stor skillnad, även om det var svårt att sätta fingret på vad det var.
När jag fungerade som healing-länk mellan änglarna och Fabian så flödade energin på bra, precis som det gör i den andra healingen. Denna gången såg jag också väldigt mycket ljus framför mig.
När jag masserade med oljorna sen blev jag väldigt känslomässig, men på ett lyckligt sätt. Jag gick och log för mig själv och njöt av känslan som var i rummet. Det var positivt och fridfullt.
När jag var klar med massagen gjorde jag en övning som öppnar upp energiflödet i kroppen så det flödar ännu bättre. Sen gav jag healing igen och det märktes att det flödade på mer. Mina händer skakade ordentligt och det var väldigt starkt. Jag blev kokhet hela jag av energierna, men det var en häftig känsla.

När jag var klar sen kollade Fabian upp och sa "DET DÄR var skönt!" Sen klädde han på sig och sa sen "Du Emelie... Du borde bli masserare och en sån här healer eller vad det heter!" Haha jag sa att det skulle jag nog ta och bli då! Det är bra med barn, de är ärliga! :D

Jag tyckte massagen som jag gav gick jättebra och jag är glad för att jag fick fungera som länk åt änglaenergierna. Det kändes så rätt, precis som med den vanliga healingen! Resten av dagen var jag helt salig och glad! Det är bra saker jag har börjat med nu. Det känner jag i hela kroppen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0