Änglamassage till Moa

Jag gav Änglamassage till Moa igår. Det var riktigt härligt, faktiskt!
Jag provade Eric Pearls råd igår för att se om det var någon skillnad. Och visst hände det grejer!

Först mediterade jag för mig själv, som man ska göra. Innan jag gjorde änglameditationen sa jag till min guide att jag ville ha healing själv först. Pearls anser att man ska göra det nämligen, så why not!
Denna gången visualiserade jag inte, jag tänkte inte, jag jorde INGENTING. Jag sa bara att jag ville ha healing och sen gjorde jag inget mer. Ja, healing fick jag ju allt! Healing och en ordentlig rening! Energin gick in genom min rygg av alla ställen, vilket är typiskt för änglar. De sänder gärna genom ryggen. Jag rös! Jag ryser aldrig annars, som vissa andra gör när de känner av energier, men jag rös nonstop i säkert en halvtimme över ryggen. Energin flödade in och jag började frysa något otroligt, trots min varma lägenhet. Ja, så höll det på och det var riktigt skönt!
Sedan gjorde jag änglameditationen och sen kom Moa. Jag struntade i musiken under behandlingen denna gång för att se om jag blev mer fokuserad utan den.

Jag började med att be om att fungera som länk för healingenergierna. Energierna flödade då på starkt i mina händer när jag höll över Moas huvud och hjärta. Sedan fick jag en känsla av att jag skulle gå med händerna ovanför henne, från huvudet till fötterna. Det gjorde jag och det var mycket starkt allting. Moa, som låg med huvudet vänt ner, kände energin från mina händer fastän hon inte såg var jag gick eller kände mina händer. Det var ganska häftigt.
Sen fick tösen massage för hela slanten och hon somnade lite då och då.
Jag stannade upp och gav healing lite här och var men det var runt hjärtat det behövdes mest. Vad det betyder vet jag inte säkert, men jag tror Moa kommer känna av en positiv skillnad inom kort!

Under behandlingen kände jag mig jätteglad. Jag tror det var Moas guide som sände healing för det kändes kopplat till henne, och denne var nog helt enkelt väldigt glad! Jag gick runt och log för mig själv hela tiden.
Avslutningsvis gjorde jag en kroppsbalansering igen och väckte sedan Moa som sov så sött... :)

Resten av kvällen var jag helt salig. Moa själv var så avslappnad att hon höll på att somna så jag tror hon sov rätt gott inatt. Det gjorde jag med! Det var en bra behandling detta, med andra ord!
Att slippa musiken var nog ganska bra. Det kändes som att jag kunde fokusera ännu mer på det jag gjorde, alltså att INTE tänka! ;) Energierna var dessutom riktigt starka när jag inte försökte visualisera så det ska jag fortsätta med. Bara vara och låta dem där uppe göra jobbet.

Idag ska min syster Denise få en behandling. Det ser jag fram emot enormt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0