Budskap från ovan

Den sista personen som jag sände vidare healing till på kursen idag var Lena. Efteråt kom hon fram till mig och Marie. Hon berättade att hon tagit emot en massa budskap under healingen hon fått. Andevärlden berättade då för henne att hon skulle vara en slags läromästare till mig och att jag skulle göra ett examensprov för henne. Detta i healing, vad det verkade. Andevärlden sa också till henne: "Ser du kopplingen nu? Ser du mönstret?" Hon såg tillbaka på allt. Hur vi tre så uppenbart möts på vägen för att sedan mötas om och om igen. "Ni ska återkopplas", sa andevärlden. "Ni ska föras samman igen precis som förr." Slutligen såg hon DNA-kedjor som kopplades samman. The reconnection. Eric Pearl beskriver det i sin bok. Hur vi i evolutionen nu utvecklar vårt DNA. När jag tänker tillbaka stämmer allt som Lena fick in...

Det började för ett par år sen då min katt mådde inte så bra och veterinären kunde inget göra. Från dag ett ekade det i mitt huvud: "Ring en healer! Ring en healer!" Jag lyssnade inte för jag var inte säker på vad healing innebar eller om jag ens trodde på det. Mitt i allt, när veterinärerna gett upp alla försök, ringde Marie. Vi pratade lite allmänt bara men mitt i allt nämnde hon att det tydligen finns en healer utanför stan som heter Lena. Jag nappade direkt och bad om numret. Jag ringde Lena samma kväll och bönade och bad att hon skulle heala Rambo. Hon var nämligen lite tveksam först eftersom det gällde ett djur men sen gick hon med på det. Senare samma kväll satte Lena på Det Okända på tv. Genast kände hon instinktivt att personen i tv:n var den hon skulle till dagen efter. Det program där jag och Marie är med i gick nämligen då. Mycket riktigt var det mig Lena mötte dagen efter, samma person som hon sett i rutan.

Lena healade min katt Rambo och han är nu helt frisk! Några veckor senare ringde jag till henne för att tacka och samtidigt boka en tid för healing till mig och Marie. Vi for dit och väl där bjöd Lena även in oss på en seans som ett annat medium skulle ha hos henne en tid senare. Efter denna seans hördes vi inte så mycket mer. Vi sprang på varandra på stan någon gång och hennes och Maries vägar korsades med. Bland annat är Maries bästa vän granne med Lena.
Lena var den som sedan mailade om kursen i healing som vi går nu så där möttes vi alla igen.

I höstas började boken "Väck din inre healer" som handlar om Reconnective Healing att förfölja både mig och Marie. Vi köpte, som ni vet, varsitt exemplar och läste den. Senare visade det sig att Lena hade alla hans böcker hemma och hade läst om denna metod för länge sen! Nu var Lena inne på att gå hans kurs, precis som vi, och det är just vad vi planerar att göra tillsammans nu. Vi ska återkopplas. Reconnect.

Var allt detta kommer leda vet ingen av oss. Lena tog det iaf som att vi tre har arbetat ihop i ett tidigare liv och nu ska vi föras samman igen. Det är så tydligt nu, när man ser tillbaka på de sista åren, hur Universum tänkt ut allt. Ja, som vanligt vet jag inte var detta ska leda men jag tänker villigt åka med och lita på Gud. Det är en spännande tid och mycket gott har den att ge med! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0