Snart så!

Tänk vad tiden går! Om två veckor är jag färdig änglamassör. Då får jag börja fundera på det där med eget företagande... Plugga på vad som gäller och så. Gud, vilken spännande tid det är nu! Det är underbart! :)
Jag ser fram emot tills jag är färdigutbildad med healingen med. Men det är härligt att öva och lära sig en massa nytt med. Jag testar mig fram och vägledningen kommer verkligen ständigt där uppifrån. Det är tryggt och skönt att veta.

Vad sägs, ska vi ha lite mer spänning här i bloggen eller? Jag har skrivit mycket om mitt övande det sista och SÅ intressant kanske det inte är för er? ;) 
Jag slänger in ett inlägg om min spök-kompis Karl senare idag. Han visste iaf hur man skrämde skiten ur folk! :D Mer historier om Karl hittar ni i kategorin "Tro´t om du vill". Allt har hänt på riktigt. Det är några år sedan dock, men lika roligt att berätta ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0