Kurs i healing 29 november 09

Idag var en underbar dag på healingkursen. Vi började med en riktigt lång och härlig meditation där vi gick på en vandring tillsammans med våra guider. Jag träffade bland annat farmor. Vi ska ingenting men vi utbytte liksom kärlek och jag passade på att tacka henne för att hon är min mamma. :)
Sedan fick vi sitta ner med våra guider, face to face, och möta deras blick. Det var kul! Visst såg jag min guides ögon och när jag kramade honom kände jag till och med hans kind emot min. Jag såg också hans kläder. Mitt sammarbete och min kommunikation med honom går så himla bra och den förbättras ständigt. Jag är verkligen glad och tacksam för att han pratar så tydligt med mig!!

Efter denna sköna stund var det dags för en hel dag med bara healing. 6 pers började varav tre healade och tre tog emot healing. Vi andra fick titta på och kolla in energierna i luften osv. Jag såg inte ett skit första gången kan jag ju säga! Men det gjorde inget, det var mysigt att bara titta på och känna de fina energierna. Efter denna stund fick jag dock på mig någon annans jobbiga energier och blev helt personförändrad i typ tio minuter. Som tur var kom jag på vad som hände och blev av med energierna snabbt!

Sen var det min tur att heala. Det gick jättebra! Min guide ledde mig dit jag skulle och jag kände en massa bra! Efteråt fick jag mig en rejäl överraskning då personen som fått healing överöste mig med komplimanger. Hon var så glad! Jag hade inte rört henne men hon kände var jag var hela tiden. Hon sprang sedan resten av dagen och tackade om igen. Jag själv tackade i min tur guiden för det var trots allt han som gjort allt. Men det värmde verkligen. Min lärare hade idag "räknat ut" ur jag jobbar, sa hon. Hon sa att energin som jag sänder vidare går både till klientens kropp men även till alla auralager. Hon tyckte det var ett jättebra jobb och hon sa att jag ska fortsätta låta mig följas av min guide. Det ska jag minsann! Han gör ett bra jobb!
Marie hade också suttit och kollat när jag healade. Hon sa att min "klients" ögonlock hade vibrerat (som det gör i reconective healing) och hon hade även sett hur energin gick från min kropp in i klientens. Det var häftigt!

Sen skulle vi sittta och kolla på igen, efter lunch. Då såg jag minsann energier! Inte mycket men jag såg! Jag såg guider som gick runt och jag såg "hattarna" på folks huvuden. Det är där som healingenergin går in och då ser det precis ut som att man har ljushattar på sig. Alla gjorde jättebra ifrån sig. Vad jag var mest glad för idag var att Marie hade sett min guide stå bakom mig. Sen hade han skrattat åt henne när han fick se att hon såg honom och sen flyttade han sig. Hon beskrev honom precis så som jag uppfattar honom. Han är liksom lugn, stabil, vis och trygg men han har också den där ungdomliga, busiga och roliga sidan. Den fick hon se idag :)

Vad det gällde min guides namn så fick inte min lärare veta det för honom. Undrar varför!! Men det gör ingenting. Antingen så är det det namn som jag fått eller så får han väl säga det senare. Om jag nu kan släppa det namn som redan ekar i mitt huvud... :)

Idag fick jag också veta att jag är ett Indigobarn. Jag läste just på om vad det är för något. Detta är vad jag har att säga:
HALLELUUUUUULJAAAAAAAA!!!!!!! Mitt beteende har en förklaring!!!! Jag är ingen dampunge! Jag är bara hälften indigo och hälften vanlig! Sårreså! Tji fick moder och fader! Nu jävlar kan de inte komma åt mig mer! :D

Haha så, nu ska jag lugna mig och smälta dagens intryck. Vilken underbar helg det har varit! Jag är så lycklig och tacksam för allt det goda som sker nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0