Nu är jag här igen!

Hej alla fina! Jag har segat med skrivandet igen. Sorry för det! Men jag ska skärpa till mig.
Vad händer nu då... Jag har läst klart boken Reconnective healing. Ja, jag gjorde det på lite över två dygn faktiskt för det var så intressant. Nu ska jag läsa den igen. Författaren råder en att läsa den tre gånger nämligen.
Jag har även börjat att använda metoden själv och det är riktigt häftigt! Jag ska lägga ut ett youtube-klipp sen så får ni se hur det ser ut när man fungerar som healinglänk med de nya energifrekvenserna. Det är inget ni sett inom healing förr, kan jag ju säga!
Jag har nu märkt att när man väl börjat använda Reconnective Healing så finns det ingen återvändo. Jag varken kan eller vill utföra den gamla typen av healing längre. Det är så otroligt kraftfullt så jag kan inte beskriva det. Jag kan bara råda er att köpa boken, helt enkelt! Vi ska alla lära oss detta nu!! Vi ska bringa ljus till världen, som Pearl säger! :)

Något mer som har hänt under dessa dagar är att jag är färdig med min kurs i Änglamassage nu! Jag fick otroligt bra respons av min lärare så jag är jätteglad och tacksam! Jag gillar änglamassagen som behandlingsmetod. Man får både massage och healing och det behandlar verkligen varje del av människan. Det är häftigt!

Till helgen ska jag iväg på nästa healingkurs med. Det ska bli så roligt att träffa alla igen. Jag har verkligen förändrats sen sist och jag känner mig så trygg i det jag gör. Det ska bli kul att se hur alla andra utvecklat sig med.
Ja, sen är jag lite nervös med. Jag vill som sagt bara heala med the reconnection så jag undrar vad min lärare säger när jag (och Marie med för den delen) börjar göra en massa nytt... Och jag undrar verkligen vad hon säger om dem på behandlingsbänken börjar reagera rent fysiskt, vilket man gör i reconnection. Jaja, skit samma! Det funkar ju iaf! BIGTIME! :D

Nu ska jag slänga ut youtubeklippen i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0