Så här ser det ut!

Här kommer ett klipp på hur det kan se ut när man använder sig av Reconnective Healing. Jag kan intyga att detta är på riktigt! Jag har testat denna metod två gånger och båda gångerna reagerade personerna på min behandlingsbänk rent fysiskt. Michelle, min lillasyster, var den som fick testa sist och hon reagerade precis som i filmen. Det är verkligen jättekul att använda denna metod. Eric Pearl uppmuntrar alla till att leka med energierna och det gör man verkligen. Det är så himla roligt och det är verkligen helande!

Klippet är från en av kurserna som Pearl håller i. Han lär ut denna metod till hela världen.

http://www.youtube.com/watch?v=_XR_YayWgK8

Vill ni se fler klipp så är det bara att söka på Eric Pearl på youtube. Det finns en hel del att välja och vraka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0