The Secret Garden

Hej allihop! Har ni haft en mysig Halloween? Jag har bara tagit det lugnt och varit med vänner. Riktigt skönt!

Jag tänkte tipsa er om Iris Halls meditationsskiva "The secret Garden" som jag tycker väldigt mycket om. Denna skiva är bra för alla som vill prova på att länka med andevärlden. Jag själv råkade hitta den för ett par år sen i en hög med blandade cd-skivor inne i en LIFE-butik. När jag såg att det var Iris skiva så köpte jag den direkt. Jag känner till henne mycket väl eftersom hon är ett av Sveriges mest kända medium.

Skivan innehåller jättevacker musik som verkligen väcker sinnena ordentligt och det är Iris själv som pratar. Iris är från England så hon pratar bara engelska men det är lättbegriplig sådan så det är inga problem för den som är lite ringrostig i språket.
"Programmet" är upplagt som så att man först lyssnar på musik och går ner i varv och sedan vägleder Iris oss igenom öppnandet av chakrana. När man sedan är helt öppen tar hon med oss på en resa där man helt enkelt får föreställa sig en värld inombords. Hon beskriver allting väldigt tydligt så det är bara att åka med. Det är under denna resa som man sedan länkar med någon eller några från andra sidan. Vem som kommer kan vara helt olika. Man får ha ett öppet sinne och inte förvänta sig något.
När man sedan är klar med detta tar hon oss tillbaka hem där man sedan får gå igenom en rening av sig själv. Sedan vägleder hon oss att stänga chakrana igen.
Avslutningsvis sitter man bara kvar i den otroligt sköna känslan man fått av allting och lyssnar på den vackra musiken.
Hela skivan är nog på närmare en timme, har jag för mig, men det känns verkligen inte så länge! Jag var chockad första gången jag gjorde det, för jag trodde det hade gått en kvart på sin höjd. SÅ skönt är det!

Så testa ni med! Det är en jättebra förberedelse innan man ger sig på kurser och även en bra erfarenhet om man bara vill prova på hur det kan kännas.


Så ser skivomslaget ut.
Ni hittar den i en massa webbutiker om ni söker på "Iris Hall Secret garden" på google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0