Dogwhisperer

Ikväll har jag kollat på Dogwhisperer Ceasar Milan. Jag är ett fan av denne man och har varit det sen jag såg programmet för första gången. Han förstår det där med energier. Han förstår det där med visualisering och hur man ska föra sig som en ledare. Jag är lika imponerad varje gång jag kollar. Jag lär mig så mycket! Ja, han är en vis man helt enkelt. En som vi alla kan lära oss av, oavsett om vi är hundägare eller ej. Själv använder jag mig av hans metoder på mina katter. Då pratar jag mer om vilken energi man ska utstråla. Mycket mer än så biter inte på självständiga katter. Men det funkar enormt bra faktiskt! Hästar biter det på med! Och människor förstås... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0