Imorn är det födelsedag

Imorn fyller jag år! Denna födelsedagshelg ska alltså firas på bästa möjliga sätt, dvs med kurs i healing och medial utveckling! Äntligen! Imorn börjar det som jag väntat på så länge och det är på samma dag jag föddes! Kan det bli bättre?! Ivrig som få är jag iaf! Hoppas jag kan sova inatt. Det tror jag nog allt! Jag har ridit med Johanna idag så jag lär nog ligga utslagen natten igenom. Det var härligt att rida! En bra start på en härlig helg.

När jag fyller år brukar jag alltid sätta mig ner och verkligen känna tacksamhet för året som gått. För varje år lär man sig något nytt och allt som sker är alltid positivt i slutändan. Jag känner tacksamhet till mig själv för att jag levt som jag vill och för att jag gjort det bästa jag kan. Jag förlåter allt jag gjort som inte stämmer med vad jag egentligen vill och jag accepterar att det har hänt. Så tar jag nya tag igen! Allt som krävs är rätt tankesätt och vi kan plötsligt få allt som hänt ogjort.
Till denna födelsedag känner jag att jag är i helt rätt sinnesstämning. Bloggen här hjälper mig jättemycket då jag får prata om det jag tror på och hur jag själv är och vill vara. Det hjälper mig att leva på rätt sätt. Nu känner jag mig andlig och för varje dag som går fylls jag av mer och mer positiv energi. Jag lär mig, precis som alla andra.
Ja, det är en helande tid nu och det ska firas! Jag är tacksam för året som gått, jag är tacksam för denna födelsedag och jag är tacksam för det underbara år som nu börjar.

Tack till alla fina som finns i mitt liv, nya som gamla vänner och alla syskon förstås! :)


Bilden är tagen på en underbar kväll i somras, när jag och min vän Fia låg på bryggan och filosoferade :)


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindgren

Hej! Hittade till dig via en kommentar du skrivit hos MJ´s Glädjekälla. Du verkar ha en jätte intressant blogg. Det är inte det allra enklast att hitta bloggar som handlar om andlighet! Ser fram emot att få läsa mer.

2009-09-26 @ 12:20:38
URL: http://lyckaformig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0