Healingkurs 26 september

Vilken otroligt underbar dag! Healingkurs för hela slanten för mig och syster Marie! Och imorn fortsätter det med medial utveckling. Jag längtar redan, men det ska bli härligt med en god natts sömn först! :)
Jag har träffat massa nya, jättesnälla människor. Lena var ju där också, som jag känner sen innan. Jag är helnöjd!

Morgonen började med att vi gick igenom vad vi ska göra under helgen. Sen fick vi dra igång. Det har varit fullt upp hela dagen, men jag tror jag minns det mesta.
Först skulle vi skicka healing på distans till en person som vi inte fick någon info om. Vi fick i uppdrag att ta reda på vem denna person är, vilka fysiska symptom denne har och hur rummet där denne befann sig i för stunden såg ut. En jäkla utmaning med andra ord och jag blev faktiskt nervös där ett tag!
Informationen jag fick fram var att det var en man. Han var i ett rum med en liten enkelsäng och jag såg ett fönster. På mannen såg jag att han hade ont i rygg, höfter, mage plus knäna. Han gav mig även bokstaven S.
Det visade sig att jag fått rätt information om allt och mannens efternamn började faktiskt på "S". Han fick healing med förstås. Vad lärde jag mig här då? Att ta det lugnt och lita på det jag känner. Och att våga ta detaljer på allvar, för jag berättade inte allt jag sett för gruppen, då jag kände mig osäker. Men i fortsättningen ska jag berätta allt jag tar in och LITA på det.

Sen skulle vi heala varandra. Först var vi två och två då en satt på stolen och en stod bakom och healade. Jag healade en tjej som heter Linda. I början tänkte jag lite för mycket men Katarina (vår kursledare) kom på mig och sa till mig. Så gick det! Efteråt frågade Katarina om jag healat förut och det har jag ju. Häftigt att hon märkte det! Så sa hon att min andlige vägledare stått bakom mig hela tiden och hjälpt till. Linda var jätteglad för healingen. Hon hade verkligen känt det i hela kroppen. Jag blev jätteglad, förstås! :)

Sen skulle vi även heala tre och tre. En fick ligga ner medan två healade. Jag fick heala tre olika personer. Katarina satte mig och syster Marie tillsammans på en healing för att se hur vi jobbar ihop. Det skitbra! Vi fick beröm av hela gruppen för de tyckte jobbade så bra ihop. Energierna hade varit i full fart runt oss tydligen. Ja, jag kan ju säga att man bokstavligen SÅG energierna i luften under healingen!! Jag såg auror, vägledare och helande ljus runt alla. Det var riktigt häftigt!! Stämningen var på topp!

Ja, jag kan inte gå in på allt. Jag är bara så glad! Jag har känt så mycket idag och lärt mig massor. Jag har verkligen känt stödet från min vägledare, då han klev in och hjälpte mig när jag behövde. Riktigt häftigt! Jag och Marie fick en massa uppmuntran med. Både Lena och Katarina sa att andevärlden tyckte att det var på tiden att vi börjar nu. Dom sa också att det kommer gå fort för oss i utvecklingen och att vi ska jobba tillsammans. Jag blir så glad för detta! För all uppmuntran! Oj, jag är helt förvirrad. Har säkert glömt massor som hänt som jag kommer på sen!

Två budskap har jag fått idag iaf! Från änglarna fick jag: "Surrender". Jag förstod precis. Jag ska sluta kämpa emot och bara lita på att allt i mitt liv går bra. Det gör jag nu. Jag är på rätt väg och jag följer den nu. Ett annat budskap jag fick av en annan av kursdeltagarna var: "Var inte så envis, våga lyssna!" Jag förstod den med. Jag tänker för mycket och ska klara allt själv. Återigen behöver jag börja lyssna på den väg jag ska gå och bara följa med. Det blir ju bra!

Nej, nu ska jag fördjupa mig i tv:n innan läggdags. Ett långt inlägg blev det. Hoppas ni orkade läsa!
Godnatt alla vackra! Bless you!! <3 :)

Kommentarer
Postat av: Denise

hejje! :D gud vad kul det värkade! kan man alltså se "vägledarna"? det hade jag ingen aning om :P kanske är min jag känner står vid dörren gämt när jag sitter vid datorn då:P du o marre kommer nog gå långt med detta! :D

ha det kul imorgon med :D kram <3

2009-09-26 @ 22:04:53
Postat av: Bettan

Emelie, du måste lära oss allt du kan!!

2009-09-27 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0