Healing på distans: Jennys dotter

Godkväll alla!

Nu har det dragit igång på allvar då. Idag har jag healat hela två gånger på distans. Imorse fick jag ett mess om att jag skulle skicka healing till Jennys lilla dotter som skulle på en jobbig undersökning på sjukhuset. Jag har själv gjort samma undersökning och det är bland det värsta jag gjort, så jag förstår att tösen behövde stöd! Så här gick det för mig:

Jag satte mig ner och öppnade upp mina chakran. Det gick väldigt snabbt och lika snabbt gick jag ner i meditation. Jag kände att min guide kom till mig direkt för att vägleda mig. Sen såg jag, i mitt inre, lilltjejen framför mig på sjukhuset. Hon var lite lurig att få tag på först för hon satt inte still utan lekte medan hon väntade på att få komma in till doktorn. Men det gick bra när jag väl tog hennes händer. Jag såg henne med antingen en toffs eller med flätor i håret. Jag kände att hon behövde healing till magen. Jag lät energin som kom uppifrån gå in i henne och leta sig fram till de ställen där det behövdes. Det tog ca tio minuter så kände jag mig klar.

Hur var det då med allt? Jag visste inte vad det var för undersökning innan, men det fick jag ju reda på sen och det gällde magen. Hon hade flätor i håret och lekte i väntrummet medan jag gav henne healing.
När hon väl kom in på undersökningen hade allt gått bra. Hon hade visst gjort den innan och då hade hon (vilket jag förstår) tyckt det varit jättejobbigt. Denna gången hade hon varit coollugn. Det är jag ordentligt imponerad av, för när jag gjorde den undersökningen låg jag och grät och hade panik (ja, i vuxen ålder), så jag är glad för hennes skull!

Jag är otroligt tacksam för denna healing, att jag fick vara verktyg åt den andra sidan. Jag är också glad för att jag fick rätt information.

Den andra healingen gjorde jag ikväll tillsammans med Marie. Jag kommer skriva om den imorgon för jag vet inte hur det har gått än! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0