Snart börjar det!

Den 26 och 27 september är det dags för den första kursen i medial insikt samt healing. Det är jag och min storasyster Marie som entrar Skövde för att lära oss mer om detta. Jag ser fram emot det enormt mycket så nu får tiden gärna gå fort.

Den som håller i kursen heter Katarina Knutsson. Jag känner egentligen inte till henne alls men hon är certifierad genom LIFE. Jag vet inte vilket medium hon gått hos där, men antingen så är det Iris Hall eller Anders Åkesson, båda kända från Det Okända. Iris är även rätt känd för att vara Sveriges "medium-mamma" eftersom hon givit vägledning åt många av de kända medium som vi har här i detta land. Även Jens Thorsell som jag har träffat vid flera tillfällen är certifierad genom LIFE och Iris Hall. Jens är otroligt duktig så jag hoppas på den här Katarina med. 

Förresten! Om ni vill kolla in Jens hemsida så har ni en länk i kanten, längre ner på sidan!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Bra där, Emelie!

2009-09-15 @ 14:58:59
Postat av: Emmi

Tack love :)

2009-09-15 @ 16:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0