Spikmattan

Just nu ligger jag på min spikmatta. Det är helt klart ett av de bästa köp jag har gjort. Den botar allt!
Känner man av lite bakfylla behöver man kanske ligga en timme så är men helt frisk sen. Jag kör på detta efter varje utekväll och det spelar ingen roll hur man känner sig när man vaknar för ligger man bara på spikmattan så mår man som en kung sen! Om man känner av ryggont eller att huvudet inte mår som det ska så ligger man bara så länge man tycker det behövs så är man frisk sen. Även träningsvärk botar den på ett kick! Jag har testat den på allt det och det fungerar verkligen! Det är helt klart en bra investering med andra ord.

Naturligtvis kan man lägga sig bara för att få lite avslappning med. Kroppen varvar ner ordentligt samtidigt som det frigörs glädjehormoner. Behöver man en nystart under dagen så är den med andra ord skitbra och likadant funkar den om man vill ha lite hjälp med sömnen. Ligger man en stund innan läggdags så sover man som en stock natten igenom.
Låter jag som tv-shop nu? Sorry 'bout that ;)



Yantramattan eller Shaktimattan ska det vara! Priset ligger mellan 400-600 kronor

http://www.yantramattan.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0