Tack vackra!

Tack så mycket för fina kommentarer! Vi är på rätt väg nu, eller hur! Härligt är det! :)

Efter denna kurshelg ska det bli otroligt skönt att sova! Bara smälta alla intryck och bena upp allt. Nu väntar mycket träning. Jag ska fokusera på mig själv och min utveckling nu och jag är så glad för att jag har så många människor runt mig som vill ställa upp som försökskaniner! :) Men jag kommer skriva om min träning här så hänger ni med!

Det enda råd jag har till er efter denna insiktsrika helg är: GÅ PÅ KÄNSLAN! Det är det enda verktyg vi behöver! Svaren på alla frågor hittar ni i er själva. Hitta er egen väg. Det är den bästa grunden man kan ha när man börjar gå kurser och sånt, vilket jag råder alla att göra!

Bless you! <3

Kommentarer
Postat av: nisse! ;)

hellu sis! :) om du har lust får du gärna heala mina knän (a), om du har tid osv haha :D kram :)

2009-09-28 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0