Vá gäller´re då?

Hej!

Jag heter Emmi och har nyss givit upp min gamla blogg för att starta en ny. Denna blogg handlar alltså om andjakt. Ja, alltså jag är ingen jägare på något vis och änder är jag inte direkt jätteintresserad av heller men det finns naturligtvis en anledning till valet av namn. Jag och min syster hade tråkigt, helt enkelt.

Denna blogg kommer till stor del handla om andlighet. Jag börjar snart min allra första kurs i medial utveckling samt healing och jag har sedan länge sagt att när jag börjar min resa inom dessa områden så ska jag även starta en blogg så ni kan följa med. Ni ska få se en odramatisk och naturlig bild av vad detta egentligen handlar om.

Med inriktning andlighet, alltså. Detta omfattar en hel del ämnen naturligtvis. Min plan är att utbilda mig till medium och healer för att sedan arbeta som detta. När det gäller dessa två yrken så finns det även en hel del andra saker att lära. Det främsta är självkännedom och personlig utveckling, vilket jag också kommer prata mycket om. Mycket tänka-rätt kommer ni också få se. Vad det gäller healing finns det även många olika sätt att utföra detta på och jag kommer lära mig flera metoder. Även att kommunicera med djur står högt på listan. Mina katter lär ni få höra både det ena och det andra om, det vet jag av mina tidigare erfarenheter av att ha en blogg. Mina katter är nämligen övermänskliga. Vänta och se, ni kommer hålla med!

Ja, sen kommer det även handla mycket om vardagen i sig. Jag kan ju inte skriva om min jakt efter andar (änder?) varje dag. SÅ aktiva är vi inte i det Billmanska hemmet. Men jag kommer att öva mig! Mycket. Mina vänner ska jag utsätta för de värsta experiment, vilket jag hoppas att de är redo för.

Uj, vilket långt första inlägg det blev. Jag ber om ursäkt för detta. Framtida inlägg blir förhoppningsvis lite mer sammanfattade. Hur som helst så kommer ni bjudas på mycket ny lärdom och en handfull med humor!


Så, då kör vi då!
Kram, Emmi <3

Kommentarer
Postat av: Denise :)

hejj sis :D fin blogg du har fått igång! ser fram emot att läsa den ofta;D har redan börjat så gott det går :D

2009-09-16 @ 19:06:01
Postat av: nisse igen

oj, tänkte på fel sak, menar så ofta jag kan**

2009-09-16 @ 19:06:37
Postat av: Emmi

Tack snälla! :) Det är bra det Nisen!! :D

2009-09-16 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0