Planen

Jag har tagit ett beslut att hoppa över januaris healingkurs. Jag har kommit på att anledningen till att jag går där är för att träffa alla människor och ha en trevlig helg. Dock är inte spirituell healing något som jag vill jobba med. Jag tycker det är intressant och det fungerar garanterat men Reconnective Healing är det som jag verkligen vill arbeta med. Så därför hoppar jag över januarikursen. Jag kommer gå i mars antagligen men för nöjes skull. :) Vår lärare i healing där är jättebra så jag lär mig mycket viktiga saker där men som sagt, Reconnective Healing är mitt kall i livet. Jag är så tacksam för att den där boken kom till mig!

När jag certifierat mig i Reconnective Healing så är planen att jag fortsätter att utbilda mig. Jag ska gå en kurs i djurkommunikation och sen ska jag naturligtvis gå en kurs i medial utveckling och få certifikat där. Det, tillsammans med änglamassagen, kommer sedan utgöra mitt företag. Det är lärorika år jag har framför mig! Jag njuter av varje sekund! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0