Andlighet

Jag har bejakat min andliga sida denna vecka. Jag har spått minst en person varje dag! Det är faktiskt väldigt roligt! Igår spådde jag Marie. Hela två frågor hade hon och det gick finfint! Så snälla folk jag har runt mig som ställer upp så jag får öva. Fast de vill nog för deras egen skull med hehe ;) Men då är det ju jättekul att de vänder sig till lilla mig! Ja, jag är tacksam minsann! :)

Mediterat har jag gjort mycket i veckan med. Så himla skönt. Jag brukar lyssna på Iris Halls skiva just när jag ska öppna mig. Musiken på skivan är så himla vacker och så fort man hör Iris mörka röst så blir man helt lugn. Bästa avslappningen, helt enkelt!

Nu har jag just mediterat igen och sitter sådär härligt salig i soffan med en liten misse som sover intill mig. Som jag älskar mina katter! De är så fantastiska på alla sätt! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0