Jag övar på att spå

Nu var det länge sedan jag skrev här. Jag har inte haft något vidare att komma med faktiskt! ;)
Det senaste har jag mest tagit hand om mig själv. Det behövs med jämna mellanrum! Jag har också healat på distans en del och igår kom Jeanette hit för en spå-sittning. Jag har just nu lite funderingar om de "spådomar" jag gör...

Jag la alltså ut kort för Jeanette och läste av dem. Mycket tyckte hon att hon kunde förstå men jag fick inte ut så mycket information från korten. Jag är ganska ny med att använda tarot så det är väl därför jag inte får ut allt som de har att säga.
När jag bara ska läsa av människor rent intiutivt, utan kort, så brukar jag få en massa information som stämmer, men den lilla nackdelen är att jag blir lite långsam. Jag har inte tränat på mediumbiten så mycket förut så jag behöver lite tid på mig att reda upp allt som dyker upp i huvudet.
Så jag har alltså två metoder som fungerar helt olika. Korten ger mig info snabbt men det blir inte mycket av den varan. Intuitionen ger mig en massa info men det tar lite tid. Själva lösningen borde ju vara att jag lär mig att kombinera de båda. Det är ju så man ska göra egentligen. Men jag har märkt på mig själv att jag blir lite stressad med korten och glömmer att lyssna inåt. Det handlar nog om att jag är rädd för att göra fel. Så jag måste jobba på att lita på det jag får in och att kombinera intuition med tarot. Intuitionen är roligast att jobba med tycker jag men det är inte okej att man sitter tyst i två minuter och försöker bena ut all info ;)

Slutsats: ÖVA ÖVA ÖVA!!! Jag ska tvinga alla i min närhet att ställa upp! Kan jag bara kombinera mina metoder så borde läsningarna bli riktigt bra, tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0