Spår igen!

Idag har jag spått igen. Michelle med vän över telefon blev det. Michelle spådde jag utan att veta hennes fråga. Detta eftersom att hon är min syster och därmed någon jag känner GANSKA väl! ;) Hennes vän däremot känner jag inte alls och det var riktigt kul att spå henne! Det rullade på väldigt bra och jag tydde både korten och intuitionen på ett bra sätt. Så det var roligt! Det tog tio minuter per person att spå. Min nästa övning blir nu att ta det lite lugnare och känna in ännu mer information så att det blir lite mer samtal av det hela. Roligt att utvecklas!!

Så är jag så otroligt tacksam till min guide och alla andra som kommer från andra sidan och ger mig hjälp och stöd. Det är underbart faktiskt! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0